2013. március 1., péntek

Isteni e hangutánzat


Mysty Kata
Isteni e hangutánzat

Másik emberért kiállni,
kinyújtani kezed - Elé,
hittel közeledni Felé,
  bizalommal, és félteni...

Örömmel bátorítani,
kedvvel odaállni Mellé,
tenni, mintha csak Ő tenné :
bűntelen ápol, s igazít.

Ember emberért kiálthat,
Honfitárs meg kell, hogy hallja;
mindenkiért szól a harang,
Isteni e hangutánzat.

 


 
      Mysty Kata
   Szentestén üdvözülni

Szerelemtől hevült ágyunk,
meg is fogant édes álmunk.
Amit szinte nem reméltünk,
szentesténken üdvözültünk.

Kettős örömünnepünk lett
ez a nap, Isten szent fia ,
s fiam születése napja!

Bennem érlelődött kicsi
élet magja: - kegyelemből,
legdrágább szerelmi gyümölcs.

Jézuska betért mihozzánk,
születésnapra virradtunk,
a legdrágább ajándékra;
hisz fiúgyermeket kaptunk.

Szülés; anyaságszületés
- apaság, Atyai áldás!
Szülőség kincses boldogság,
s e boldog fénytől ragyogás.

Csillagok hódoltak égve, s
tavaszt fakasztó szív lángolt
jeges, ködös, téli éjben.



Mysty Kata
Feltétel nélkül

Feltétel nélkül szeretsz,
megbocsájtasz Istenem.
Kegyelmed bizton - osztod,
áldásod fejünkre szórod.

Elvárásod ezért - kevés:
könyörgő megbékélés...
fohászban magasztalni,
imákban meghálálni.

Sok időt elpocsékolunk,
élvezettel dorbézolunk.
Mindenünk eltékozoljuk,
Sokszor mégis panaszkodunk.

"Úgy" szeretni nem tudunk,
napi terhekben fuldoklunk.
Keseregni van okunk - folyton,
nem élhet halandó "Oly - módon!?"

Feltétel nélkül szeretsz,
megbocsájtasz Istenem.
Kegyelmed bizton - osztod,
áldásod fejünkre szórod.

 
Mysty Kata
Confessio

Éva bűnével ringatott bölcsőm,
embernek születtem e világra.
Igaz hit pajzsával óvott anyám,
kezembe is ő adta hajdanán.

Megkörnyékezett sátán hada,
Jelétől megrettentem én.
Atyám! De erősebb lett a kötelék.
Még jobban bíztam, hittem én.

Szaporodott mégis az ellen,
a rossz rosszabbakat szült.
Célba vett a kevélység réme,
Szerelmet,reményt elvenni akart.

Nőstény farkas foga véste lelkem,
mert éhsége féke elveszett.
Kéjjel, gőggel tett bennem kárt,
már csak épp halálomra várt.

Uram, a te Szentlelked állt
mellettem, elveszni nem hagytál.
Bizonyosságom voltál és maradtál,
Örökké hűséges hitem szolgál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése