2015. április 9., csütörtök

Hála "Adók!"

új vált.
Kék nefelejcs!Kék nefelejcs!
Engem "Dadám"el ne felejts..!

Annyi rossz fát tettem tűzre;
hogy kivert a hideg tőle...

Szépen kérlek gyere értem;
most verjél el kérlek szépen!

Elmarad most a bántó szó...
egyik sem lesz - fölkavaró;
Kézcsók kézcsókra hív ó,
temetve, mi múló kínt adó!

A köszönet hálás szava
ez minden szívem vágya ma:
- csakis hála, hála, hála;
- míg ide nem ér halála(om)
     
Mysty Kata
 Hála…


Kék nefelejcs!
Kék nefelejcs!
Engem ˝Dadám˝
el ne felejts…!

Annyi rossz fát
tettem tűzre;
hogy kivert a
hideg tőle…

Szépen kérlek
gyere értem;
most verjél el
kérlek szépen!

Minden ˝bántó˝ szó,
bátorító ma nekem.
Kézcsókkal üzenem,
temetve mind, hiszem.

A köszönet szava
szívem minden vágya:
csakis hála, hála, hála;
- míg ide nem ér halála(m).

********************
A bátor bátorítás
nem csupán önámítás.
Legyőzi önmagát a rossz,
és így a Jót fogja szaván!
A bátor bátorítás
nem csak önámítás?
Legyőzi önmagát a rossz,
A jóval a gonosz rokon!?
Bátor - e a bátorító,
nem hiábavaló-e
a csorbát kiküszöbölni...
A gonoszt jóval orvosolni?!
              Mysty Kata: Bátorítás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése