2012. szeptember 29., szombat

Barátaim verseiből, videóiból

 fabijoe /Fábián József/
 Relációelmélet



Ha a jókból kivonod a boldogokat,
a halmazban bent vagyok,
de, ha metszetet képzel az elkárhozókkal,
a nevemet megkapod.

Ha az eszesek és az esztelenek
halmazát összeveted,
találhatsz közös elemeket,
köztük az én nevemet.

Ha leszűkíted az embereket
eredményeik szerint,
és elhagyod az eredményeseket,
én ott vagyok megint.

Ha fosztóképzőt teszel a szóra,
ami örömtelit jelent,
és a jelzőt alkalmazod a jókra,
találkozol velem
.
De, ha Te vagy a Rossz, én is rossz leszek,
és, hogyha közben jóvá leszel,
változásodat majd követem
és én is jóvá nemesedem.
2011. május 13.

 Vassné Szabó Ágota
Gota
lepkeháló
 
Agyongyűrt esték
    a boldogság
puha, szétmálló testét
próbálják lepkehálóban tartani.
     Nem megy.
Csak kapkodok utána.
   Szétfoszló ruhája
kezeim közül kicsusszan.
Követeli, hogy felneveljem,
ha már a lábam közé vettem.
Pucéron, ruha nélkül ordít,
    hogy belekékül
az újszülött bánat.
Valamiért tegnap elhallgatott.
Megbékélve nézett utánad.
     Tágra nyílt
- eddig könyörtelen - szeme.
Magára húzta a lepkehálót,
 betakarózott vele.
Bőre rózsaszín
és nem is ordít.
Mellemből már nem vért szív.
Csendet csordít.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése